Fritidsklub - 4.-6. klasse

Charlottenlund Fritidscenter (CFC) er organisationens klubtilbud og er beliggende på Ingeborgvej 3. CFC er et fritidstilbud, hvor fællesskab prioriteres, og hvor børnenes trivsel er i højsædet.

Vores pædagogiske personale arbejder engageret på tværs af skole og fritid for at understøtte børnenes udviklingsmuligheder. Børnene gennemgår en betydelig transformationsproces, og vi stræber efter at skabe et miljø, hvor de ikke kun er børn, men også får muligheden for at udforske og udvikle sig som unge individer.

Vi lægger særlig vægt på, at børnene og de unge føler et ejerskab for klubben og tager ansvar for fællesskabet og klubben som institution.

CFC er organiseret med en funktions- og værkstedsopdeling, hvilket betyder, at hvert værksted har en dedikeret voksenansvarlig. Denne struktur er med til at sikre, at børnene oplever personlig opmærksomhed og støtte inden for deres særlige interesseområder. Ved at anerkende og understøtte mangfoldigheden af børns interesser og talenter, skaber vi et inkluderende miljø, hvor hver enkelt føler sig set, hørt og værdsat.

Der serveres dagens bid hver dag mellem kl. 14:30 og 15:30.

Klubbens personale består af Sussie, Fenja, Karl, Deniz og Ali.

Obs. Klubben holder lukket i hele juli måned.